Alla inlägg den 29 september 2009

Av Ronja Petterson - 29 september 2009 22:13

Är jag helt tillbaks i det STORA pyssel världen. Och nu är det inte mycket som hindrar! Igår pysslade jag ända till klockan 03.00 sedan steg jag upp vid 05.00, då Cornelia vaknade till, men fick ta min plats i sängen så hon skulle somna om, så satte mig och pyssla fram till 08.00 Vilken underbar känsla att äntligen komma tillbaka till pysslandet.

Och nu har jag en massa beställningar som väntar, 10 julkort från ett håll, och från alla olika delar av släkten inför en massa födelsedagar, haloween, jul och nyår.

27 Oktober blir det storshopping i Stockholm bland alla Scrapbooking hyllor, då jag fyller år den 23! *Längtar*


Cornelia går snabbt fram i sin utveckling, nu ska hon aldrig ligga ner eller sitta, utan man får nästan alltid hålla i henne för det är mer spännande att stå på sina egna fötter, hon lyckas stå själv om hon håller i sig i något utan att man behöver hålla i henne. Min lilla bäbis är ingen liten bäbis längre =(


Den stora nyheten!


Robin och jag ska gifta oss nästa år 3 November! Känns som evigheter dit.

Så planeringen inför det är redan i full gång.


Min svärmor har köpt ett jättefint stort skåp åt mig där jag har alla mina pysselsaker just nu, så allt är organiserat och fint, som det aldrig varit, förut har jag suttit på sängen, med alla saker utspridda där och pysslar på ett bord som var yttepyttelitet, kommer bilder på det senare, plus på alla alster jag lyckats skapa på sistone!


Inte mer tid till att skriva nu, här ska pysslas!


Ha en underbar dag alla ni, hälsningar Ronja!

Av Ronja Petterson - 29 september 2009 22:05


Hon firar sin DT plats hos Stämpelstudion och att hon snart har haft 2000 besökare,med en blogcandy, men det är ju inte förvånande med alla fina alster hon skapat! :) Och är det inte ett fint blogcandy?  Pågår till 4/10 klockan 21.00


 


http://tessanskortpyssel.blogspot.com/2009/09/bloggcandy.html


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Butiker

Scrap-Forum

Ett gästboksinlägg?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards