Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

17 år idag!

Av Ronja Petterson - 23 oktober 2009 05:54

Så, då kom dagen då man är 1 år äldre, var väl inte allt för speciellt egentligen.

Har suttit vaken hela natten som vanligt, har åkt på några enorma konstiga sovsvårigheter, och jag är inte ens trött.

Idag är det dock mycket som ska göra, ska städa upp ordentligt här på förmiddagen, och innan halv tolv ska jag hunnit gjort några KAOS som jag hade tänkt att skicka ut, lägga upp ett blog candy, skapa några bidrag till lite tävlningar, plocka ihop 3 RAK, och 2 WGA, och jobba på lite beställningar, och lite nya kort att ta med hem, men fastnar vid forum och bloggar som vanligt! :P


Vid halv tolv så ska jag och Robin gå ner på Café Evolet, Sundsvalls bästa, mysigaste café skulle jag våga säga, så där ska vi äta en väldigt god lunch, får se om det blir pasta carbonara eller vad det blir den här gången :)

Vid halv ett ska dock Robin tillbaka till skolan så då ska jag åka hem så ska vi åka in till stan för att hämta upp honom igen vid halv fyra.

Ska hem och fira födelsedagen, så ska sova hemma, så ikväll blir det inget pysslande, får ta med min bärbara så jag i alla fall kan sitta och spela något där då, och sitta på forum och bloggar. Så det blir ingen sömn under dagen heller, hoppas bara att jag orkar med det. Sov inget förra natten heller, och igår kväll sov jag bara från 20.00 till 20.35, annars säckar jag väl ihop under dagen :P Det är tur att vi har en sådan snäll dotter, annars hade jag nog varit helt dödstrött nu.

Hon lär väl vakna om cirka 2 timmar, äter och sedan ligger hon bara och leker för sig själv så jag har ändå lugn och ro till att sitta och skapa.


Nu ska jag fräscha upp mig lite,för säkerhetsskull så jag inte känner mig trött och slö , utan pigg och fräsch, sedan så blir det småplocksstädning och sedan blir det till att sätta sig i pysselhörnan. Som jag för övrigt ska lägga upp bilder på här sedan, som jag sagt ett tag, men nästa sväng då jag laddar in bilder så hänger dom med !


Trevlig fredag, och extra tervlig helg!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Petterson - 18 november 2009 02:20

Den 17 (igår) hade jag och Robin våran 2 års dag, det är sjukt hur tiden går fort, vi har redan varit tillsammans i två år alltså. Han var på skolan hela  dagen, och medans var jag ute på stan med min mamma och köpte en ny kofta, benvärmare, ett li...

Av Ronja Petterson - 15 november 2009 19:30

Det pågår en Cybercrop på http://www.houseofinspirationforum.ecommunity.se/?sid=c112faeb9078b42ca487ba22f37a3ad8 och har gjort ett bidrag till Tävling nr 8 Använd en stämpel du aldrig använt"   Såhär blev mitt bidrag, det blev ett litet kort:  ...

Av Ronja Petterson - 15 november 2009 06:56

Har inte haft någon ork alls seda min fördelsedag med varken pyssel eller blogga, därav är det inte många inlägg sedan dess, men nu börjar jag ta mig upp på fötterna igen och få någonting gjort!   Detta åkte jag och köpte med min mamma, lillasyst...

Av Ronja Petterson - 14 november 2009 22:20

Har skapat ett bidrag till en tävling på http://scrapmomentblog.blogspot.com/2009/10/manadstavling-oktober.html då man skulle inspireras av färger på blommorna på det här fotot:    Och såhär blev mitt bidrag, då det är rätt många som bjuder ...

Av Ronja Petterson - 14 november 2009 15:18


Nu var det längesedan jag uppdaterade, och kör en mjukstart med att länka till http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12727183   som har ett sådant här      fint blogcandy på sin blogg!   ta en lott genom att län...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Butiker

Scrap-Forum

Ett gästboksinlägg?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards