Alla inlägg under augusti 2009

Av Ronja Petterson - 7 augusti 2009 13:44

Eller rättare sagt ingenting alls gjort, som synd är. Men nu är alla scrapsaker flyttade från familjeboendet hem till pojkvännen igen, där min ork till att pyssla sågs senast innan sommarlovet, innan familjeboendet.

Från början var det ändå rätt mysigt där, lite avsides från stan i lilla Granloholm, men rätt snabbt blev det sjukt tråkigt och bara jobbigt att vara där. Inte gjort ett dugg inom scrappandet under hela sommaren =O En hel kartong med scrapsaker ska nu packas upp och en stor hög med papper ska sorteras ikväll efter att min lilla ängel har somnat. Sen är det bara vänta på att lusten kommer tillbaka, vilket jag hoppas den gör :)

Är ändå osäkert, då det är mycket tjafs inom familjen, och sådant, mycket som än tynger mig, får hoppas det glöms bort.. Nu skulle jag göra vad som helst för att få ha skaparlus och  verkligen få scrappa lite, bara för en kväll, skulle vara lycka för mig.


Trevlig fortsättning på sommaren! nu är det en sväng ut med barnvagnen och ut på drakbåtsfestivalen som väntar :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Butiker

Scrap-Forum

Ett gästboksinlägg?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards